Iwith.org
Internet for NGOs
Properes activitats :: Formació :: Curs de Notícies a la Web
titles & summary everywhere
Tota associació genera una gran quantitat d’esdeveniments, activitats, cursos, jornades, seminaris..... La pàgina web és el lloc idoni per donar una correcta difusió i publicitat.
A través d´aquest curs, els professionals i voluntaris de les organitzacions socials poden aprendre fàcilment a crear, publicar i gestionar notícies online.

Aquest curs està complet i no s'accepten més inscripcions

Date: 05/05/2008
Duration: 2 Weeks 
Location: online
Contact: Myriam
Cost: 100 euros Beques 100% per a Voluntaris i ONLs
imatge
Formes part d’una ONG, ONL, associació, etc...? Generes notícies habitualment i no saps com difondre-les? T’agradaria saber com redactar correctament una notícia?

Tens la necessitat de gestionar el servei de notícies de la teva web i no saps com fer-ho?

Publicar les teves pròpies notícies no és molt difícil!

El problema que ens trobem en moltes ocasions és que no sabem com difondre les nostres notícies per a què arribi al màxim nombre de gent possible.

Amb el curs “Notícies a la Web” us proposem obtenir uns coneixements suficients per reconèixer i analitzar la necessitat de les notícies que generem, publicar notícies a la web i aprendre com funciona un programari de suport.

Els destinataris del curs “Notícies a la Web” són els responsables de comunicació i sensibilització dintre de la pròpia ONG, els voluntaris i totes aquelles persones que vulguin aprendre com col·laborar a la comunicació de la seva organització.

Temari basic del curs “Notícies a la Web”:
  •  La Comunicació
  •  Què és notícia?
  •  Per què tenir un servei de notícies a la web?
  •  Característiques de redacció i tipus de notícies.
  •  Recomanacions per escriure per a Internet.
El curs consta de 15 hores lectives que l'estudiant pot seguir en un període de 2 setmanes, en qualsevol moment, i en qualsevol lloc on disposi de connexió a Internet.

Web del curs: http://campus.iwith.org/

Més informació: formacio@iwith.org

Beques

Si participes en una organització no lucrativa demana una beca del 100% del import del curs!

Les beques es concediran per rigorós ordre de sol·licitud, pel que recomanem que feu la inscripció el més aviat possible.
El Comité de Adjudicació de Beques d'Iwith.org es reserva el dret de
confirmar les dades amb la teva organització.

DATA LIMIT D´INSCRIPCIÓ: 01/05/2008


Mètode de pagament:

Normalment el pagament es farà per domiciliació bancaria. La factura s´expedirà a nom de la persona i entitat indicades en el formulari d´inscripció. Alternativament es podrà fer una transferència bancaria enviant el rebut per fax (93 304 23 53)

Número de Compte:

La Caixa:
C/ Barcelona nº 20, 08320 El Masnou.
C/C: 2100 0064 80 0200521666
SWIFT: CAIXESBBXXX

Iwith.org potencia les tecnologies de la informació i la comunicació com a eina de solidaritat i millora de la societat.

Amb el support de:




Upcoming Events